Analityka marketingowa – gromadzenie i analizowanie danych

Dzięki właściwej analityce marketingowej, możliwe jest odpowiednie wykorzystanie zgromadzonych danych na temat na przykład konwersji wysłanych do klientów...
Zobacz

Jak działa account-based marketing?

Account-based marketing (ABM) - nazywany również account marketingiem - to strategia komunikacji marketingowej B2B, która polega na skupieniu się na ściśle...
Zobacz

Co to jest Big Data? Cz II

Variety Z Big Data korzysta się z danych, które mają różnego rodzaju źródła. Pochodzą one chociażby z systemów transakcyjnych, serwisów...
Zobacz

Na jakiej podstawie Polacy podejmują swoje decyzje zakupowe??

Czasy się zmieniają, a postęp technologiczny, społeczny i mentalny sprawia, że jeszcze niedawne sposoby na zdobywanie Klientów, są dziś już mało skuteczne...
Zobacz

Czym jest Big Data? Cz. I

Dynamiczny rozwój Internetu doprowadził do sytuacji, w której ilość wytwarzanych i gromadzonych przez nas informacji jest na tyle duża, że nie mieści się w...
Zobacz

Multiscreening ubiegłego 2017 roku – różne rodzaje contentu oglądamy na różnych urządzeniach

Okazuje się, że cały czas rośnie liczba osób, które oglądają telewizję i materiały video różnego rodzaju na smartfonach. W tym roku zanotowano pod tym...
Zobacz

Internet Rzeczy, czyli przyszłość sieci www

Internet Rzeczy, czyli z angielskiego Internet of Things (IoT), z dnia na dzień staje się coraz potężniejszy. Z najróżniejszych prognoz wynika, że do 2020...
Zobacz