Rosnąca rola kanału mobilnego w procesie sprzedaży

Badanie „Zakupy w 2025 roku”, przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Leroy Merlin, pokazuje jasno i wyraźnie, że polscy konsumenci są nastawieni...
Zobacz

Porzucenie koszyka przez klienta a wysyłka e-mail

Porzucanie koszyka z produktami to bardzo dobrze znane zjawisko w sklepach internetowych. Ich właściciele doskonale znają sytuacje, w których konsument wybiera...
Zobacz

Polacy oglądają produkty w galeriach, a kupują w internecie

SW Research przeprowadziło bardzo interesujące badanie, na zlecenie Procontent Communication, którego tytuł brzmi „Wizerunek galerii handlowych oczami...
Zobacz

Zakupy w sieci w 2030 roku

Rok 2030 wydaje się może odległą przyszłością, ale już teraz wielu specjalistów zaczyna się zastanawiać jak będą wyglądały nasze zakupu za te...
Zobacz

Widoczny wzrost zainteresowania zakupami mobilnymi

Większość klientów robiąc zakupy korzysta w tym samym czasie ze swojego telefonu – zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez ośrodek Nielsena aż 53%...
Zobacz